2014. augusztus 12., kedd

Taking Chances - Molly McAdams

Szerelmi háromszög? Négyszög? Mivan?!

16174878 Cím: Taking Chances
 Sorozat: Taking Chances
 Iró: Molly McAdams
 Év: 2012
 Értékelés: ★

Ezt a könyvet úgy kezdtem el olvasni, hogy egy kemény, kitetovált rosszfiút vártam. Na igen, csak hogy nem azt kaptam.

Image result for disappointed gif

Itt van nekünk a főszereplőnk, Harper, aki egy tengerész lánya és az egész életét a bázison töltötte az apjával. Magántanuló volt, így nem igazán volt jártas a fiúk terén, vagy a bulik terén, vagy bármi olyasmi terén, amit egy tizennyolc éves lánynak tudnia kellett volna.
De aztán főiskolára megy, hogy átélje a "Főiskolás Élményt", bármi is legyen az. Megismeri Chaset, akiről kiderül, hogy a szobatársa, Bree testvére. A szőke hajától és kék szemeitől megremegnek a térdei. De ez nem lett volna igazi főiskolás élmény, nem igaz? Megismeri a kettes számú fickót, vagyis Brandont.
Randizni kezd Brandonnal és alig három nap múlva egy pár lesznek. Ne értsetek félre, ez teljesen rendben van velem. Beleszeret, de találd ki mi lesz? Chasebe is szerelmes.

Image result for eyeroll gif

Brandon nem sieti el a dolgokat, nem akar túlságosan nyomulni. De a kedves Harper lefekszik Chaseszel az első adandó alkalommal. Ó, igen, védekezés nélkül, mert annyira akarja őt. Buta liba.

Image result for facepalm gif

Szóval valószínűleg kitaláltátok mi történik ezek után. Teherbe esik. Csak hogy érthető legyen: Brandonnal randizik, aki arra várt, hogy készen álljon, ő pedig lefekszik Chaseszel, mondván, hogy "Most már értem miért nem álltam készen Brandonnal, ennek mindig is Chaseszel kellet megtörténnie." Én buta pedig azt hittem, hogy azzal a fickóval kell, hogy megtörténjen, akit szeretsz és akivel randizol.
Ezek után Harpernek választania kell a fiúk között és ő Brandont választja. Ó, említettem, hogy a legjobb barátja, Carter is szerelmet vall neki? Nem, nos, ott van az is, de Harper nem szereti őt úgy. Úr Isten!
Miután megtudja, hogy terhes, Brandon szakít vele és ő elkezd Chase-szel randizni, aki, persze, szereti a gyerekeket. De várjunk, Hárpia, akarom mondani Harper, nem mondja el neki, hogy terhes. Chase megtalálja az ultrahangos képeket és először azt hiszi, hogy azok Bree-é.
Igy persze, Chase akarja a babát és azonnal elkezdi tervezni a jövőjüket. Ja, mindketten tömve vannak pénzzel, így Chase várásol neki egy autót.
Nem sokkal később, Chase, a nőcsábász, buliba megy és lefekszik Trish-sel, a lánnyal, aki folyamatosan flörtölt vele a tetoválószalonban. Harper és Chase összevesznek és szakítanak. Mondjuk. A következő, ami történik, Chase meghal egy autóbalesetben. Szükséges volt ez? Igen, nyírd ki, így szegény Harper végre dönthet. 
A dolog, ami nagyon az idegeimre ment, az az volt, ahogyan Chase családja elfogadta azt, hogy Harper vissza szeretett volna menni Brandonhoz. "Egyáltalán nem, és ez nem semmisíti meg a szerelmet, amit éreztél és még mindig érzel Chase iránt. Mindig is tudtam, hogy hogyan éreztél mindkettejük iránt. Mondd, milyen volt a csók? Jóval tovább maradt fent, mint azt vártam volna, látván ahogyan felcipelte az alvó fenekedet." Ezt Chase anyja kérdezte/mondta. Ha Chase az én fiam lett volna, én szetrúgtam volna Harper seggét. És mindenki azt mondogatta, hogy Chase ezt akarta volna. Valahogy ilyennek képzeltem Chase a túlvilágon:

Image result for what gif

Szóval, Isten tudja mennyi idő után (nem volt semmi időre utaló jel a fejezetek között) megszületik a kicsi Liam Chase Taylor.
Brandon és Harper összeházasodnak. És komolyan, olyan, minta nem is törődne a saját esküvőjével. "Hallottam a menyasszörnyekről, és az olyan menyasszonyokról, akik annyira idegesek voltak, hogy hánytak, vagy folyamatosan sírtak; de én annyira nyugodt voltam, egész nap csak mosolyogtam és nevettem az életemben levő nőkkel."
Volt egy pillanat, amikor olyan hangosan elnevettem magam, hogy csitítanom kellett magam. "A szemein kívül, Chasenek nyoma sem volt benne. És azok is különbözőek voltak, Chase szemei sötétebb, intenzívebb kékek voltak, Liam szemei pedig annyira sápadt kékek voltak, hogy az emberek kétszer is megnézték, annyira elbűvölték őket. Olyanok voltak a szemei, mint egy Szibériai husky-é." Remek, Harper. Hasonlítsd a fiad szemeit egy kutyáéhoz. Mármint mondhatott volna valami olyat, hogy: "A szemei sápadtak voltak, mint a nyári égbolt." vagy "A szemei kékek voltak, mint a tenger." Nem tudom, nem vagyok nagy író, de szibériai husky szemek?
A vége a kedvenc részem, két ok miatt:
  1. Olyan, mint egy Oprah show. Te kapsz egy babát, te kapsz egy babát, mindenki kap egy babát, kivéve téged, Carter, mert Harper nem szeret. De kapsz egy kutyát. És komolyan, mindenkinek van valakije. Ez a happy endek happy endje. (Ez azért a kedvencem, mert annyira forgattam a szemeimet, nem pedig azért, mert tetszett. Csak hogy érthető legyen.)
  2. VÉGE VAN!
Image result for celebration gif


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése